Vianočné a novoročné priania



Prajem Vám prežiť Vianoce očami a srdcom detí, s prekvapením a emóciami, ktoré len oni vedia darovať.

¸.•♥♥•.¸

Pod stromček si želám istotu, že budeš šťastný...

¸.•♥♥•.¸

Pod vianočným stromčekom koľko darčekov... a každý iný. Pre teba som nekúpil nič. Žiadna krabica, žiadna taška. Môj darček pre teba je najväčší, aký existuje a je ukrytý v mojom srdci. Láska. Ty máš kľúč. Objím ma. Nenechaj ma čakať. Krásne Vianoce!

¸.•♥♥•.¸

Ak by som bol vianočný kúzelník, postavil by som vianočný stromček v každom dome, v každom byte.
Ale nie umelý, plastový, zafarbený... Pravý strom s trochou ozajstného vetra zachyteného v konároch, ktorý rozvonia ihličím všetky izby a na konároch bude čarovné ovocie: darčeky pre všetkých.
Potom čarovnou paličkou by som išiel čarovať do ulíc.
Na prvej by som nechal vyrásť vianočný stromček plný bábik, čo otvárajú oči a tancujú.
Kto ich chce, si ich vezme - zadarmo.
Na námestí nechám vyrásť vianočný stromček z čokolády.
Na ďalšej ulici stromček z perníkov, na ďalšej stromček s koláčmi a šľahačkou.
Pokračujeme v prechádzke?
Čarovanie akurát začalo: musíme vybrať miesto na stromček s vláčikmi...
Každá ulica bude mať jedinečný stromček, veď sú Vianoce.
A deti budú chodiť všade, aby si vybrali, čo chcú.
Na mieste každej hračky vzatej zo stromčeka by narástla nová, taká istá alebo aj krajšia.
Pre veľkých bude tiež nejaká ulica so stromčekom s topánkami a kabátmi.
Toto všetko by som spravil, keby som vedel čarovať.
Ale... to neviem.
Čo môžem teda urobiť? Nemám iné ako darovať Vám vianočné želania: tých mám dosť.
Vyberte si, ktoré chcete.
Vlastne... zoberte si všetky.
KRÁSNE VIANOCE!

¸.•♥♥•.¸

Krásne Vianoce všetkým deťom a všetkým, čo deťmi v srdci stále zostali!

¸.•♥♥•.¸

Prajem Vám nájsť pod stromčekom znovu tie emócie, ktoré nám zvlhčia oči a rozbúšia srdce.

¸.•♥♥•.¸

Všetko, čo si ostatní môžu želať, ja už mám. 
Neprajem si iné, ako mať ťa pri sebe ďalších sto Vianoc.
Krásne Vianoce!

¸.•♥♥•.¸

Vianoce stále darujú čaro a rozprávku... Prajem Ti rok plný šťastia a aby tieto dni boli plné čarovných prekvapení!

¸.•♥♥•.¸

Pod stromček ti prajem aspoň 365 darčekov a v každom z nich jeden krásny a šťastný deň!

¸.•♥♥•.¸

Pod stromček pripájam jeden darček. Nedá sa chytiť ani vidieť. Možno ho odbaliť iba srdcom. Je to moje vianočné prianie. Nech ako snehová vločka sadne potichu v tejto chvíli na Váš život, rozpustí sa vo Vašich prianiach, osvieži Vašu budúcnosť a ovlaží lásku.

¸.•♥♥•.¸

Darujem Vám jedno prianie.
Nech Vám prináša šťastie po celý nový rok.
Nech Vám odloží všetko pekné, čo ste mali tento rok.
A nech Vám pomôže, aby ste nikdy neprestali snívať.

¸.•♥♥•.¸

V tieto sviatočné dni nechcem používať frázy, čo už "zabalili" iní... Chcem použiť slová, ktorá Ty už určite cítiš vo svojom srdci. Prajem ti ŽIŤ život, cítiť v ňom každú vôňu a vychutnať si každú jeho farbu. A prajem Ti, aby si sa dokázal podeliť o túto krásu so všetkými tvojimi priateľmi. Šťastné a veselé!

¸.•♥♥•.¸

Tak aj tento rok prišli Vianoce... v chaose darčekov, tisícok myšlienok... ale dnes sme ešte tu, sme spolu, aby sme si darovali už neviem koľký úsmev a vyrozprávali si celý rok, ktorý končí. Prajem ti ďalších tisíc myšlienok, tisíc behov kvôli darčekom, lebo to znamená, že sme ešte spolu... ďalší rok. Krásne Vianoce!

¸.•♥♥•.¸

Nech je pre Vás nový rok ako práve narodené dieťa. Starajte sa oň, lebo dieťa miluje sa na Vás usmievať, potrebuje Vás! Rok nie sú len dni... rok sú nové emócie, nové kroky, nové sny!

¸.•♥♥•.¸


Nový rok začal. Ale je ešte jedna vec, ktorú treba urobiť: poďakovať osobám, ktoré nám urobili šťastný ten predošlý. Ty si jedna z nich! Ďakujem a šťastný nový rok! 

¸.•♥♥•.¸

A ďalší rok odchádza pomaly ako sneh. Potichu. Ďalší rok odchádza a čas sa roztápa medzi rukami. Kvapka po kvapke a nedá sa pozbierať. Zajtra už len spomienky... Ale s toľkou láskou... Budem mať nový rok a nové veci na rozprávanie o bolesti a radosti v mojom srdci. Vidím rásť moje deti a chcela by som ich ešte nosiť na rukách, ale život letí, nedá sa zastaviť. Poletuje slobodne ako vták na nebi a nedá sa viesť, môžeš len stáť a naň pozerať, ako všetko uteká a odchádza... Stretne čisté nebo, ale aj silné búrky, pokojné moria a hory, opustené stromy a rozkvitnuté lúky, ale neprestane letieť. O rok viac, ale sme ešte stále všetci spolu – a to je už dar. Nechcem viac a v tom ďalšom roku nechcem iné, ako to, čo už mám. 
(A. De Santis)

¸.•♥♥•.¸

Čo vám povedať, aby som vám pomohla žiť lepšie tento rok? Usmievajte sa; usmievajte sa na svoju manželku, na svojho manžela, na svoje deti, na osoby, s ktorými pracujete. Usmievajte sa navzájom. Toto vám pomôže rásť v láske, lebo úsmev je plodom lásky. 
(Matka Tereza)

¸.•♥♥•.¸

Čím sme bližšie k Vianociam, tým viac na to myslime:
Ak On prežil svoj príbeh s nami,
ak On prevzal svoje meno od nás,
ak On nás nechal, aby sme my napísali jeho príbeh,
tak my dovoľme, aby On napísal ten náš.
To je svätosť: "Nechať, aby Pán napísal náš príbeh."
A toto je vianočné prianie pre nás všetkých.
Aby Pán písal tvoj príbeh a ty ho nechal písať...

Pápež František

¸.•♥♥•.¸